۩۩عکس های خفن از مهناز افشار۩۩

پاتوق اختصاصی هواداران مهناز افشار

۩۩عکس های خفن از مهناز افشار۩۩

پاتوق اختصاصی هواداران مهناز افشار

بیوگرافی مهناز افشار

هیچگاه از حد یک بازیگر خوش چهره صعود نکرد و گزاف نیست اگر او را بد شانس ترین چهره سینمایی دانست که با داشتن خصوصیات ویژه ای می توانست را ه خود را باز کند او و رادان اولین حضور رسمی خود را در شور عشق نشان دادند و حالا رادان به یک ستاره بدل شده اما مهناز افشار با موفقیت مسیری طولانی فاصله دارد و اگر بپذیریم که او حتی زودتر از رادان دوربین سینما را شناخته و تجربه کرده بود پس باید گفت یک جای کار در برنامه حرفه ای او می لنگد.

بقیه در

بیوگرافی مهناز افشار

هیچگاه از حد یک بازیگر خوش چهره صعود نکرد و گزاف نیست اگر او را بد شانس ترین چهره سینمایی دانست که با داشتن خصوصیات ویژه ای می توانست را ه خود را باز کند او و رادان اولین حضور رسمی خود را در شور عشق نشان دادند و حالا رادان به یک ستاره بدل شده اما مهناز افشار با موفقیت مسیری طولانی فاصله دارد و اگر بپذیریم که او حتی زودتر از رادان دوربین سینما را شناخته و تجربه کرده بود پس باید گفت یک جای کار در برنامه حرفه ای او می لنگد.

افشار که تا مقطع دیپلم در رشته تجربی تحصیل کرده است متولد 1356 می باشد و مدتها به خاطر شباهت و به خواننده و بازیگر پیش از انقلاب یعنی فایقه آتشین در بورس جنحالهای مطبوعات شایع پرداز قرار داشت.

مهناز بازی را با مجموعه عشق گمشده در سال 1376 آغاز کرد و پس از آن در دوستان به کارگردانی علی شاه حاتمی در سال 77 به سینما راه یافت . فیلم شکست می خورد اما لااقل او را برای اندک زمانی می شناسند.سپس با محسن محسنی نسب درام ورزشی شیرهای جوان را در کنار جعفر دهقان و در سال 78 به سرانجام می رساند که با استقبال قابل قبولی روبرو می شود . اما هنوز برای عرض اندام فرصت دست نداده بود . تا اینکه دار سال 80 از راه می رسد و نادر مقدس از او برای در نقش مقابل بهرام رادان دعوت به عمل می آورد .

شور عشق ساخته می شود و ناگهان هر دو چهره اصلی فیلم به شهرتی باور نکردنی دست پیدا می کنند . سال بعد از آن در خاکستری به کارگردانی مهرداد میر فلاح بازی می کند که به خاطر موضوعش توقیف می شود . توقیف فیلم جنجالهای مطبوعاتی و حواشی غیر قابل کنترل پیرامون افشار او را به سکوت می کشاند و سر انجام در سال 80 با نگین در یک نقش نامتعارف و باز هم جنجالی باز می گردد دختری در قفس در سال در سال 81 هیچگونه موفقیتی را با او همراه نمی کند.اما سال 82 شانس یک باره در خانه افشار می زند سه فیلم زهر عسل ،کما و سیزده گربه روی شیروانی با فروش بالایی روبرو می شوند . افشار یک پله بالاتر می آید ضمن آنکه اکران تقریبا همزمان سه فیلم از او نام و چهره اش را بیشتر در ذهن ماندگار می کند.

زهر عسل در کنار شهاب حسینی و گلزار جای چندان کاری نداشت در واقع ساخته ابراهیم شیبانی به غیر از گلزار و البته حضور کوتاه اما جذاب حسینی هیچ نکته مثبتی در خود نداشت و نمی توان فیلم را متعلق به افشار دانست که یک اثر کاملا مردانه بود .کما به همین طریق باحضور امین حیایی و گلزار یک اثر کاملا مردانه به حساب می آمد . اما 13گربه روی شیروانی با وجود داشتن فضایی فانتزی و تاکنون تجربه نشده و داشتن چهره های مطرحی چون گلزار و شریفی نیا و نواب صفوی او را در سطح خوبی شناور نگه می دارد. سال 83 در فیلم آکواریوم نیز در کنار امین حیایی و سالاد فصل در کنار شریفی نیا و شکیبا ظاهر می شود . او در سالاد فصل همبازی قدرتمند و قوی چو ن لیلا حاتمی را در کنار داشت . امسال او نیز تنها به بازی در کارگران مشغول به کارند به کارگردانی مانی حقیقی پاسخ مثبت داده است.

ابتدا با سریال تلویزیونی «گمشده» وارد عرصه بازیگری شد و سپس خیلی زود به عرصه سینما پا گذاشت، فیلم «شور عشق» او و بازی در کنار «بهرام رادان» او را به شهرت رساند و سپس خاکستری، کما، زهر عسل، آکواریوم و همچنین فیلم زیبای آتش‌بس ساخته تهمینه میلانی را از او دیدیم، قرار است به زودی از این بازیگر فیلم «تله» بر روی اکران بیاید، از مهناز افشار چه می‌‌دانید؟ آنچه که درذیل خواهید خواند، گوشه‌هایی از زندگی این هنرپیشه خوب سال‌های اخیر کشور که بسیار پرکار است...

• شروع کار بازیگری من از سال 78 با سریال تلویزیونی به نام گمشده ساخته مسعود نوابی بود.
• دیپلم تجربی دارم.
• من وارد خونه هر کسی که می‌‌شم دکوراسیون خونشو عوض می‌‌کنم حتی در منزل خودمون هفته‌ای یکبار وسایل خونه رو جابه‌جا می‌‌کنم و دوست دارم در این رشته تحصیلات خودم رو ادامه بدهم، عاشق دیزاین دکوراسیون هستم.
• من 4 سال تدوین خوندم ودر همین حیطه هم فعالیت کاری داشتم و همچنین کار در حیطه تیزرهای تبلیغاتی که چند کار انجام داده‌ام، کار خوب و قشنگی است و حس خوبی نسبت به کارم داشتم تا اینکه وارد بازیگری شدم.
• تاکنون 9 یا 10 کار سینمایی داشتم همین طور هم به تعداد کارهایم افزوده می‌‌شه.
• بر عکس همه، من در دوران کودکی و نوجوانی اصلا به بازیگری علاقه نداشتم و همیشه وقتی در مدرسه تئاتر اجرا می‌ شد، در می‌‌رفتم و فرار می‌‌کردم اصلا هم خوشم نمی‌‌آمد.
• قبل از قبول نقش سناریو رو می‌‌خونم، البته هر کسی روشی داره، من هم یکبار که سناریو رو خوندم، شب موقع خواب مرور می‌‌کنم با نقشم زندگی می‌‌کنم.
• فعلا من کارم بازیگریه و باید این کار را خوب انجام بدم، بعدا وقت برای کارگردانی زیاده.
• این اعتقاد رو دارم در فروش فیلم کلیه عوامل دخیل هستند، اگه بازیگر خوب باشه، ولی کارگردان خوب نباشه، مسلما کار خوب نمی‌‌شه، حتی عوامل پشت صحنه هم در فروش یک فیلم دخیل هستند.
• به خاطر تصادف بدی که داشتم از رانندگی ترسیدم و از اون موقع به بعد هیمشه کمربندم رو می‌‌بندم.
• چون شکمو هستم، دستپختم هم خوبه تمام زمانی که غذا در حال آماده شدنه سراجاق هستم.
• شاید من جزء خوش قول‌ترین هنرپیشه‌های سینما باشم.
• اصلا میونه خوبی با افراد بد قول ندارم. خوش قولی از نکات بارز زندگی من است.
• اگه مهناز افشار بازیگر نمی‌‌شد شاید راننده کامیون می‌‌شد! چون به کارهای سخت علاقه دارم.
• به نظر من هر کسی به هر کاری که بخواهد می‌‌تونه برسه در جهان هستی به هر چه بخواهید می‌‌تونید برسید فقط کافی است بخواهید. و چند سال پیش پدر خدا بیامرزم را از دست دادم، او قوت قلبی برای من در زندگی بود، یاد او همیشه در خاطرم است، روزی نیست که با یاد پدر زندگی نکنم او همه‌چیز من در این زندگی بود.
• مادرم مونس من است، اگر او هم نباشد، دیگر زندگی برایم معنا ندارد.

نظرات 35 + ارسال نظر
وسوسه زنانه جمعه 14 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 20:02 http://www.clickwoman.blogsky.com

سلام وبلاگت بسیارجالب ومفید بود شما هم به ما سربزنید اگر برایتان ممکن میباشد وبلاگهای من را در لینکستان خود قرار دهید تا زیر سایه شما نسیمی به ما بوزد و بازدیدکنندگان شما گوشه چشمی به وبلاگ ما داشته باشند پیروز باشید به امید روزی که وبلاگهای من باعث شادی و امید شما دوست عزیز شود=>
http://www.clickwoman.blogsky.com
وسوسه زنانه
http://www.mamno-13.blogsky.com
ورود 13- ممنوع

لیلا چهارشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 19:26

به نظر من در باره ی خانوم افشار بی انصافی کردید ایشون یک ستاره موفق هستند که خیلی ها دوستش دارن و بازی زیباشون قابل انکار نیست
هیجکدوم از بازیگرهای زن جدید نمیتونن به پاش برسن و جاشو بگیرن

صاد دوشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:34

با لیلا موافقم
بی نظیره

mohsen jahrani جمعه 5 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 16:32

salam . be nazare man mahnaze afshar az setaregane sinama hastand va man mahnaze afsharo az radan bishtar ghabool daram.khanome afshar kheyli ba vaghar va ba shakhsiyat hastand dar eyne hal khoshtip

یوحنا پنج‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:15

مهناز جونم دوست دارم

بزرگترین وبلاگ سینمایی کشور چهارشنبه 10 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 14:51 http://www.cinema-club.blogfa.com

سلام وبلاگت عالی است.بزرگترین وبلاگ سینمایی کشور را افتتاح کرده ام.از بیوگرافی مهناز افشار هم استفاده کردم.لینکت کردم.لطفا منو با نام {دنیای سینمای ایران} لینک کن.منتظرتم.سر بزن و نظر بده

paniz دوشنبه 22 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:46 http://honey-e-s.blogfa.com

be nazare manam on alan ye setaras , nemidunam chera on harfo zadi , ama ye chiz dge age man jaye googoosh bodam behem migoftan mahnaz afshar shabihete hatman khodkoshi mikardam

امید یکشنبه 28 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 16:59 http://www.omid3blogfa.com

با سلام به نظرمن همراه با گلزار بهترینهای سینمای ایرانند.....دوستون داریم

دنیا سه‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1389 ساعت 21:55

این کاملا بی انصافی که این خانمو باشاه ماهی دنیای هنر مقایسه میکنید
خانم گوگوش قابل مقایسه با ایشون نیست

علی چهارشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 20:40 http://WWW.ALI-MAHEDERAKHSHAN.PERSIANBLOG.IR

عالی بود اگر تونستید وبلاگ من را تو لینک تون بزارید

hamid سه‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 23:22

khak tu sare khak bar sae khak tu saret konan ke baray jazb binande bayad aks khafan tu saite khak tu sare benevisi

حسین یکشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:04 http://www.hossienf.blogfa.com

مهناز جون سلام.خیلی خیلی دوست دارم و بدون که تو همیشه بهترینی.اونا هم خیلی بی انصافن.چشم حسود کور شه الهی

شین رنگ شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 21:08

واقعا شاهکار کردی با این بیوگرافی مسخره . اینایی که تو نوشته هر ننه قمری می دونه اگه راست می گی بیوگرافی زندگی خصوصیش رو بذار تو وبلاگت در پایان بازم دمت گرم

ثمین شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 15:02 http://tiger.rozblog.com/

خییییییییییییییلی دوستت دارم مهناز جان خیلی زیبا هستی

رز سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 15:44 http://www.rozezard.blogfa.com

وبتون عالیه منم یکی از طرفداراشم
راستی وب منم در مورد بازیگراست اگه دوست داشتی به من سر بزن
امیدوارم خوشت بیاد

رز سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 15:52 http://www.rozezard.blogfa.com

سلام لینکتون کردم لطفا شما هم منو تو لینکاتون قرار بدید
مر30

رز چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 15:10 http://www.rozezard.blogfa.com

نیومدی به وبلاگم خیلی منتظر موندم
به هر هال من لینکت کردم وهنوزم منتظرم که بیای به وبم
خوشحال میشم اگه بیای

رز سه‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 14:56 http://www.rozezard.blogfa.com

ممنون از اینکه لینکم نکردی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
من لینکت کردم خیلی ناراحت شدم وقتی اسم خودمو تو لینکات ندیدم و بیشتر از این ناراحت شدم که تو حتی به وبم سر نزدی!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خلاصه هر وقت اومدی یک نظر بده منتظرم.

امین فرح بخش دوشنبه 20 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:15

خانم مهناز افشار خیلی زیاد از چهره ات خوشم میاد.عزیزمی.

پریا شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 20:37 http://www.super-pic.blogfa.com

سلام
خوشحال میشم از وبلاگم بازدید کنی.
ممنون

آق فری یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 23:09

وب شوما بهترنه مگه میشه عکس مهناز افشار جایی باشه اونجا بد باشه میشه نننننههههه

بهرام سه‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 21:33 http://ghadr-dan2.mihanblog.com

سلام.میخاستم با هم تبادل لینک کنیم.حتما برام ایمیل بفرست یا هر جور دیگه ای که هست بگو با چه اسمی لینکت کنم؟تو هم لطفا منو با اسم (همه چی از همه جا) لینک کن.

dani شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 22:39

hi,be nazaram mahnaz behtarin bazigare zan irane va chizae ke neveshti cherte.........ma ke doosesh darim.

aida جمعه 1 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:51

mahnaz joon hamishe movafagh bashy va hamishe pishe madare azizet skhosh zendegi koni.kheilia dooset daran va asheghe bazie ghashangetan amma moteasefaneh bazia adat kardan shohrate adamaro bi ahamiat jelveh bedan va man migam in faghat az hesadate

حجت چهارشنبه 20 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 20:32

من با شما موافقم افشار تا ستاره شدن فاصله زیادی داره

محسن شنبه 30 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 13:47

من تو مکه باخانوم افشارهم هتل بودم ایشان بسیارمهربان ومردمداربوددمش گرم

s.a.d یکشنبه 6 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 14:31

سلام
سایتتون خیلی باحال بود.نکته های جالبی میشد توش پیدا کرد

فرناز شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:03

mahnaz jan man kheili ziad doset daram va asheghe khandehat hastam makhsosan to filme atash bas. omidvaram hamishe labat khandon bashe azizam.

kimia پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:23

با لیلا موافقم. مهناز عالیه

سارا.تهران یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 16:03

دوست دارم و بازی قوی داری.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 19:25

khanoom afshar ye setareye movafageeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee mahnaz joooooonam doooooooooset daram

sama سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 13:11

Man asheghe Vebetonam

علی رجب زاده دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 23:48 http://www.blogfa.com

من فقط تو بازیگرای زن النازو دوس دارم آخه خیلی شادو جذاب......
اگه تونستین یه سری بزنید ممنون..

www.fl10.blogfa.com

[ بدون نام ] جمعه 20 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 20:04

khehyli veblage ghashangi darin.az tamame kasayi ke veb khodeshono moarefi mikonan bekhosos roz mochakeram.

kimiya جمعه 20 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 20:10 http://www.sahar.sadeghi.com

kheyli veblage ghashangi darin.az tamame kasayi ke vebe khodeshono moarefi mikonan bekhosos roz mamnonam

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد