۩۩عکس های خفن از مهناز افشار۩۩

پاتوق اختصاصی هواداران مهناز افشار

۩۩عکس های خفن از مهناز افشار۩۩

پاتوق اختصاصی هواداران مهناز افشار

پوستر های زیبا و عالی از مهناز افشار





نظرات 6 + ارسال نظر
ساسان پنج‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:29

واقعا مهناز یه کلام عشق میباشد

یلدا پنج‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 18:32

درد شما تو سر همه ی هنر مندان

فاطی شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 16:21

من خیلی دوست دارم.وهمه میگن که من شباهت خیلی زیادی به شما دارم

یونس نعمتی جمعه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 17:07 http://uonesmajd

من هر وقت شما رو میبینم به یاده عشقم میفتم ارزوی من دیدن شماست بای

یدالله اقامیرزایی شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 21:38

سلام بر مهناز خانم شما زیباترین و خوش تیپ ترین زن دنیا هستید و عاشق بازیهای شما هستم و دوست دارم از نزدیک کارهای شما را ببینم. خداوند یارتان باشد.

شروین سه‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:13 http://hamsafar3

سلام خانم افشار من شروین شما را خیلی دوست دارم چون هم خوش تیپ هستین و هم به زیبایی تمام بازی میکنین من با اینکه مشغله ی کاری زیادی دارم و بسیار کم وقت فیلم دیدن دارم ولی این وقت کم را به دیدن فیتم های شما میگذارم
به امید دیدار
موفق باشین
به وبلاگم سر بزنین خوشحال میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد