۩۩عکس های خفن از مهناز افشار۩۩

پاتوق اختصاصی هواداران مهناز افشار

۩۩عکس های خفن از مهناز افشار۩۩

پاتوق اختصاصی هواداران مهناز افشار

مهناز افشار شیک‌پوش ترین زن سینمای ایران

«مهناز افشار» به عنوان شیک‌پوش‌ترین بازیگر زن ایرانی شناخته شد.


در این نظرسنجی از همه خواسته شده‌بود تا از میان مهناز افشار، پانته‌آ بهرام، هدیه تهرانی، هانیه توسلی، الناز شاکر دوست، نیوشا ضیغمی، گلشیفته فراهانی، نیکی کریمی و باران کوثری؛ یک نفر را به عنوان خوش‌پوش‌ترین انتخاب کنند. گزینه‌ای با عنوان " بازیگر مورد نظر من در گزینه‌های بالا نیست" در نظر گرفته شده‌بود تا چنانچه شخص دیگری به نظر شرکت کنندگان شایسته‌ عنوان خوش‌پوشترین بازیگر زن ایران در حال حاضر است، منظور شود.
سرانجام و در حالی که تا چند روز پس از آغاز این نظر سنجی هدیه تهرانی، مهناز افشار و نیکی کریمی در رتبه‌های اول تا سوم بودند، مهناز افشار همچنان در صدر ماند، اما الناز شاکر دوست به رتبه‌ دوم ارتقا یافت و هدیه تهرانی به مقام سوم رسید.
در پایان این نظرسنجی مهناز افشار با 30 درصد آرا اول، الناز شاکر دوست با 22 درصد دوم، هدیه تهرانی با 17 درصد سوم و نیکی کریمی با 8 درصد چهارم شناخته شدند. 7 درصد آرا نیز به گزینه " بازیگر مورد نظر من در گزینه‌های بالا نیست " اختصاص یافت که با توجه به اینکه هر چهار نفر برگزیده بیش از 7 درصد آرا داشتند، می‌توان نتیجه گرفت که هر بازیگر دیگری که در میان گزینه‌ها وجود داشت، باز هم شانسی برای قرار گرفتن در میان افراد نخست را نداشت.
این نظرسنجی به گونه‌ای طراحی شده‌است تا یک نفر و از یک آی پی بیش از یک بار نتواند در آن شرکت کند و حدود هزار نفر از خوانندگان سایت دوخت در آن شرکت کردند.
مهناز افشار کیست؟
مهناز افشار متولد ۱۳۵۶ در تهران است. او تا مقطع دیپلم در رشته تجربی تحصیل کرده است و از سال 1376 با بازی در مجموعه تلویزیونی«گم شده» به تلویزیون راه یافت. سال بعد در فیلم ناموفق «دوستان» حضور یافت و سپس در سال ۱۳۷۸ با بازی نقشی در فیلم «شیرهای جوان» (محسن محسنی نسب) با موفقیتی نسبی به سینما وارد شد.

بسیاری معتقدند شباهت مهناز افشار به فائقه آتشین، خواننده و بازیگر بسیار مشهور سال‌های پیش از انقلاب یکی از دلایل شهرت اوست. اما با این حال نمی‌توان بازی‌های خوب و حضور قدرتمند او را در بسیاری از فیلمها نادیده گرفت.
فیلم «شور عشق» که در آن افشار در مقابل بهرام رادان بازی کرد، سکوی پرش او و رادان محسوب می‌شود. فیلم فروش خوبی کرد و هر دو به شهرت زیادی رسیدند.

شاید اوج شهرت مهناز افشار در سال 82 بود، زمانی که همزمان سه فیلم با بازی او (زهر عسل، کما و به خصوص سیزده گربه روی شیروانی) بر روی پرده بودند و هر سه فروش خوبی داشتند. .

دعوت تهمینه میلانی، کارگردان صاحب نام سینمای ایران از افشار برای بازی در فیلم «آتش بس» و فروش بسیار خوب فیلم در سال 1384 ثابت کرد که مهناز افشار علاوه بر چهره و استیلی جذاب و دلنشین، بازیگر توانایی نیز هست.
افشار در فیلم «چه کسی امیر را کشت؟» در کنار هنرمندان بزرگی چون مرحوم شکیبایی، نیکی کریمی، شریفی‌نیا و علی مصفا نیز بازی خوبی ارائه داد.

مهناز افشار هم اکنون نیز در سینمای ایران حضور موفقی دارد. سایت دوخت انتخاب این بازیگر به عنوان خوش‌پوش‌ترین بازیگر زن سینمای ایران را به خانم افشار و طرفداران ایشان تبریک می‌گوید.
نظرات 2 + ارسال نظر
رضا پنج‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 09:50 http://0551-2.blogfa.com

سلام آره راست میگی
مرسی عزیز

محبوبه جمعه 25 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:08

نازه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد