۩۩عکس های خفن از مهناز افشار۩۩

پاتوق اختصاصی هواداران مهناز افشار

۩۩عکس های خفن از مهناز افشار۩۩

پاتوق اختصاصی هواداران مهناز افشار

«طبقه سوم» به جشنواره ورشو لهستان دعوت شد

فیلم «طبقه سوم» ساخته بیژن میرباقری به جشنواره بین‌المللی فیلم «ورشو» لهستان راه پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، برگزارکنندگان بیست‌وششمین جشنواره فیلم ورشو امروز فهرست فیلم‌های حاضر در این رویداد سینمایی را با حضور یک نماینده از سینمای ایران اعلام کردند.

فیلم «طبقه سوم» ساخته «بیژن میرباقری» که فیلم‌نامه آن را نیز خودش نوشته است، یکی از آثار راه‌یافته به بخش بین‌الملل این جشنواره است. این فیلم با نقش‌آفرینی مهناز افشار، پگاه آهنگرانی و مهرداد ضیایی به معضلات جوانان پرداخته است.

امسال 15 فیلم در بخش رقابتی جشنواره فیلم ورشو برای کسب جایزه گرند پریکس به ارزش 25 هزار یورو رقابت خواهند کرد که تنها نماینده قاره آسیا فیلم «طبقه سوم» است.

همچنین در بخش رقابتی فیلم‌های اول و دوم،‌ فیلم «پسر بابل» از عراق ساخته «محمد الدراجی» یکی از آثار سرشناس این جشنواره است. این فیلم که نماینده سینمای عراق در هشتادوسومین دوره‌ جوایز اسکار است، پیش از این در جشنواره‌های برلین، ساندنس، کارلووی واری و ادینبورگ نمایش داشته است.

«پسر بابل» که در جشنواره برلین موفق به کسب جایزه فیلم صلح و جایزه سازمان عفو بین‌الملل شد، داستان یک پسربچه 12 ساله کُرد است که همراه مادربزرگ خود برای یافتن پدر گم‌شده‌اش که در جنگ خلیج فارس حضور داشته، به شمال عراق سفر می‌کند.

بیست‌وششمین جشنواره فیلم ورشو روز هشتم اکتبر ـ 16 مهر ماه ـ با نمایش فیلم «لبه» ساخته «آلکسی اوچیتل» آغاز به‌کار خواهد کرد و تا 17 نوامبر ادامه خواهد داشت

«پوپک و مش ماشاالله» وارد شبکه نمایش خانگی شد

فیلم پوپک و ماش ماشاالله

«پوپک مش ماشاالله» با بازی فرهاد آئیش، امین حیایی، مهناز افشار، سروش صحت، بهاره رهنما، مریم امیرجلالی، رابعه اسکویی، پروین میکده و امیر جعفری درباره پوپک برادرزاده احترام خانم است که از کانادا به ایران می‌آید. احترام خانم به علت مشغله زیاد سکته می‌کند و پوپک را به مش ماشاالله می‌سپرد و ماجراهای «پوپک و مش ماشاالله» که از دو دنیای متفاوت هستند آغاز می‌شود.

هنرنمای پارسیان که با خرید 14 عنوان فیلم ایرانی در سال جاری بیشترین عنوان را در میان مؤسسات ویدئو رسانه خریداری کرده است پیش از این فیلم‌های ایرانی «چارچنگولی»، «به همین سادگی»،«وقتی همه خوابیم»، «پاتو زمین نذار»، «پسر تهرونی»، «نیش زنبور»، «دوئل»، «کتاب قانون»، «تاکسی نارنجی»، «هرشب تنهایی»، «نقاب»، «عیار14» را وارد شبکه نمایش خانگی کرده است و «قیصر،40 سال بعد» فیلم آینده این مؤسسه خواهد بود
برچسب ها: , ,